Sunday, August 9, 2009

lahirnYa seOranG wirA



hoOh0hoo00~!!!! yesss yesss atas desakan beberapa pihak, akhirnya aku pun buat la blog ni..actually mls la..mo update slalu kan..huhu..tp apakan daya, buat ja la..nnt pak aji halau dr rumah sbb rumah sewa ni MEWAJIBKAN penghuninya memiliki blog..cisssss~!!!


so..aku xtau apa mo isi dlm blog ni..pelan2 la kan org bilang..hehe..biar aku mula dr yg paling basic! ROBIN VAN PUTUT..sungguh ramai yg tertanya2 kenapa aku punya nama di atas garisan ialah robin van putut a.k.a RVP..so biarlah aku terangkan 1 per 1..hoho..aku ni berminat dgn seorang player bola sepak yg bernama robin van persie, pemain yg bermain utk arsenal dan holland...since kampung halaman aku pun dkt holland, kebetulan sma dgn robin van persie ni, aku bertambah tergila2 dkt budak ni..lagi2 masa world cup bila tu, dia score freekick dgn penuh PADU!! huh~ so aku decide la utk guna nama dia bila aku online..hehe

TAPI~~~~ x boleh la kan copy bulat2 nama robin van persie tu..x best la..huhu..so aku pun tukar perkataan persie itu dgn putut..hoho (lalu kedengaran seorang gadis bertanya, "apa tu putut wahai abg awang ku yg hebat?") aku pun jawap la dgn penuh tenang..putut ni sebenarnya kucing aku dulu, yg telah pun mati..sob,,,sob,,,yg mengharukan, masa putut ni mati, mama ku nangis..hoho teharunya tgk seorang manusia menangisi pemergian kucing..aku pun ambil keputusan utk guna nama dia ni..so nama aku dlm tenet issssssssssssssssss!!!! jeng3~ ROBIN VAN PUTUT..hoho~~~~~


No comments:

Post a Comment