Friday, August 14, 2009

1st day holiday~!! yuhuuuuuu [August 14, 2009]




yeah yeah its me again! hoho..hari ini dalam sejarah..aku baliK kk setelah 8bulan di perantauan!!! hoho..miss kk so much..huhu. walaupun cuti kali ni seminggu ja, tp aku akan cuba hargainya dgn membahagi masa secara adil dan saksama kepada peminat2 yg menunggu! hoho sungguh perasan c putut ni.



jamming tadi..huhu..mana aku?


so straight to the point! sampai kk td jam 9.30am..n then huha huha smpai jam 9.30pm, aku pun kuar (kutu rayap malam)..hoho..bkn p mana2 pun, p jumpa kajen2 yg terCHENTA!! heeee~ rindu dorg..lama x jumpa ni..so aku pun p la bJALAn2 sma dorg apis n juan (my kazen) and ada lg 1 org yg kwn c juan (aku pun x tau nama dia, kita assume nama dia c joe la)..


c joe..sorry la aku x tau nma ko..hehe



keTIDAK-BERJUMPAan yg begitu lama sungguh membangkitkan nafsu bercerita tanpa henti..hoho biasa la kan.tp aktiviti yg kami buat td, setelah laaamaaaaaaaaaaa betul kami x buat, that is jamming..hoho lama ni suda x jamm sma durg ni. plg last i think bln 6 last year mgkin..huhu kalo x pun bkn 12 last year..lupa la suda (yg pnting masa tu aku cuti d kk)..hehe





muka kena candid..sungguh low profile sbb men drum jak..hehe



apis..tukar2 dgn joe men bass n 2nd gitar...hoho




c juan menggoreng gitar smpai hangus..adedehh


so utk melepaskan geram, kami pun jamming la sampai puas hati..walaupun smpai tengah mlm suda jam 12 ni..kena marah lg aku sbb lmbat blk (not my parent, dorg boring suda marah aku yg degil ni)..adedehhh siapa la tu yg marah? rahsia..hoho *blush*...erm...so lepas jamming, c juan ni blk la sma c joe tu..dia mo antar c joe dulu kunun..tinggal la aku sma c apis p lepak2 bcerita pasal bnda 8 bulan yg kami x penah cerita lagi. hoho terUbat jgk ckit2 rindu sma kajen2 ni..

so next, turn member2 lama aku pulak! hoho wait n c la yeah. harap2 dpt jumpa dorg ramai2..heeee~



1 comment:

  1. hahaha..kwn c juan nma dia giegie bhaa..suka ati jak ko kc nma dia joe..hahaha xD

    ReplyDelete