Thursday, September 3, 2009

my life. my music.

joe satriani - always with me always with you..siapa ckp gitar lektrik=lagu ganas? ataupun joe satriani=lagu berat2? haha..ni lagu dia yg paling layan..lagu ni da lama..tapi aku bekenalan dgn lagu ni masa d matrik..masa tu ada la member ni, nama dia Christian..mmg otai gitar la..dia goreng lagu ni smpai abis guna gitar kayu ja..fuhhh...mmg bedarah hidung..aku?smpai skrg masi x pndai main lagu ni..hehe





ni pulak cobus potgieter..single drummer yg tidak bermain untuk mana2 band..asal south africa..aku pun x pasti apa kerja dia..hoho..lagu ni dia rakam seminggu selepas kematian micheal jackson..kononnya as tribute to micheal jackson la...aku mmg berminat sangat dgn budak ni..tgn dia lembut mcm sotong kalo main drum..padahal main drum tangan kena kuat (kononnya)..apa2pun, layan..huhu






ni lagi 1, the best of the best from cobus potgieter..check out part yg paling last...fuhhhhh.....hehehehe..layan...


2 comments:

  1. si christian aku kenal pandai men badminton jak, budak kelas delima lagi

    ReplyDelete
  2. bukan christian itu,,ini christian bdk matrik..bkn mrsm..

    ReplyDelete